Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.

Friss topikok

• vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Gasztrowerk Etyeken a Rókusfalvi fogadóban

2013.04.23. 21:47 nikicske

Mostanában keveset olvashattatok a gasztrowerkről, mivel mindig valahova máshova kellett utaznom. Sajnos lemaradtam a Buddha bár látogatásról, ami a többiek szerint fantasztikus élmény volt. A lakosztályokban sétálgattak, az ablakon pedig a teljes budapesti panoráma tárult eléjük. Szemlén voltak még Bart Dániel kézműves sörei, hamarosan nyílik az Élesztő, ahol kóstolhatóak lesznek Dániel sörei. Ami még kimaradt, az a beszélgetés Mautner Zsófi gasztrobloggerrel, illetve fűszerek szimatolása.

No de ami volt az egy reggeli Bíró Lajossal, beszélgetés a Bocuse d'or versenyről és az éttermeiről. Közben pedig igen gazdag reggeliben volt részünk.

A múlt szombaton pedig Etyeken jártunk, ahol Rókusfalvi Pál fogadott minket a fogadójában majd a pincét is megnéztük - ha csak néztük volna! :)

Először is megtudtuk, hogy régen a fogadó helyén egy kis romos ház és egy tyúkól volt, ő kipofozta szépen a helyet. Az étterem terasza így nagyon hangulatos és igen szép kilátással bír.

“Már 10 éve is van annak, hogy elhatároztam, nyitok egy vendéglőt vidéken, ahol a legegyszerűbb, de legjobb ételeket kínáljuk. A jó borral, friss, kiváló alapanyagokkal..” Ez annyira jól sikerült, hogy az étlap egy része hetente változik, mindig a friss alapanyagok szerint. Sok helyi terméket vásárolnak. A séf Vidák Zsolt.

Hamarosan ellátogatunk újra és kipróbáljuk az éttermet.

A fogadó egyik része az étterem felett található, melynek szerintem érdekes a “születése”.  Valahogy úgy fogant az ötlet, hogy kéne egy fogadó is, mert ugye mikor az ember Etyeken jár és kóstolgat borokat, eszik finomakat, akkor már nem ül autóba, kell hát egy hely, ahol megszállhat. Na valahogy így született meg a fogadó. Ez igen jó ötlet, mi sokszor azért nem megyünk vidékre bort kóstolni, mert hol szállunk meg, hogy jutunk haza.

Később, amikor már körbejártuk az éttermet és a konyhát is, felmentünk a birtokra, ahol a pincébe is betekintést nyertünk és kóstoltunk borokat.

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló bor étterem gasztrowerk

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.