Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.



Friss topikok

  • vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Gourmet fesztivál 0. nap

2013.05.31. 12:16 nikicske

Az év legnagyobb gasztronómiai eseménye vette kezdetét tegnap, a Gourmet fesztivál.

Idén is részt vehettem a szakmai napon, viszont most először már reggel kint voltam a pakolásnál, mivel a Sarki fűszeresnél segédkeztem. Törölgettünk, kipakoltunk, csinosítottuk a standot, majd volt egy kis időm, amikor körbe tudtam szaladni, ki merre van.

A Sarki fűszeres nagyon jó helyen van, közelben Anyukám mondta, Baltazár, Pierrot, Bock bisztró, Bock pince, Rosenstein, Bábel. Kicsit odébb Salon étterem, Borkonyha egymás mellett, reggel még ők is rendezkedtek és villás reggeliztek.

IMG_3181.jpg

IMG_3180.jpg

IMG_3183.jpg

Az eső rendíthetetlenül csepegett, vártuk a napot, ami lassan ugyan de csak kisütött kicsit.

Mire jártam egy kört, már sietni kellett készülődni a Sajt! 2013 konferencia előkészületeivel; sajtot pakoltunk, díszítettünk.

IMG_3198.JPG

Konferencia után volt ismét egy óra  pihenő, ismét nyakamba vettem a fesztivált és meglátogattam a Fűszerész csapatot, közben Tóth Sándorral és Giuseppével is összefutottam. Sanyitól megtudtam, hogy hova kell menni kávéért, ugyanis idén a Sarki fűszeresnél nincs kávé! :( Szóval kávéért tessék a Magyar Kávé Egyesület standját felkeresni (71-es pavilon a Teátrumnál).

A kávé előtt kicsivel megvolt a Harrer csokoládé standja, itt remek  bonbonokat és pohárdesszerteket lehet kóstolni. Jó tudni, hogy elvitelre is tudnak csomagolni, szóval ha hirtelen úgy érzitek nem tudjátok helyben megenni, akkor elvitelre kérjetek!

Az idei fesztivál a gulyásról szól, ami minden formában jelen van: jégkrémben, keleti csípős levesben, tubusos formában. Talán csak gulyás nyalóka és szörp nincs még. :)

Az Anyukám mondta étteremnél ott a kihagyhatatlan focaccia és málna szörp kombó, mellette borjúbríz karfiolpüré morzsával és Zempléni bárány csicseriborsó, za'atar.

A tegnapi nap szinte felkészületlenül vágtam neki, azt gondolván nem nagyon lesz időm mászkálni, kóstolni, de nem így lett, sok felé csemegéztem. Ma felkészültem és listát írtam reggeli kávé mellett, megtervezve az egész napi menüt, az előételtől a desszertig. Nagyon sok jó van, úgyhogy szombatra is marad a listából, de így van ez rendjén egy több napos rendezvénynél.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló fesztivál gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://pisztacia.blog.hu/api/trackback/id/tr485337350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása