Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.



Friss topikok

  • vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Neked terem

2013.02.28. 15:56 nikicske

Frappáns névválasztás! Engem jópár hónapja izgat már, hogy mit is terem.
Sose mertem rendelni, féltem, hogy nem olyan minőség lesz, mint amit magam válogatok össze a piacon és az is zavart kicsit, hogy heti doboz van, amit ők állítanak össze. Igaz, lehet variálni, de valahogy mégis óckodtam tőle. Míg végül egy görbe estén megtudtam, hogy az ismerősök rendszeresen rendelnek és elégedettek.
Péntek, megadott időpont és itt a Neked terem rekesz. Pici csalódás volt, hogy műanyag láda és nem papír doboz, vagy igazi fa láda, mint ahogy az oldalon is van. Na de ez legyen a legnagyobb csalódás az életben. :)

IMG_1858.jpg

IMG_1861.jpg
Kemény paradicsom, aminek van íze is. Egy ideje akárhol vettem paradicsomot, az ízetlen, vizes volt. Kaptunk két féle burgonyát, hagymákat, babot, káposztát, snidlinget, almát, céklát, uborkát, fejes salátát és előrepucolt leves zöldséget. Én még a heti dobozon kívül rendeltem 10db tojást is. A heti doboz és a tojások 350Ft szállítás költségen jöttek házhoz, ami jelenleg egy bkv jegy ára, a zöldségek ára 4500Ft.
Nem mondom, hogy minden héten rendelni fogok tőlük, de elégedett voltam azzal amit kaptam.
Amiért nem leszek rendszeres rendelő, az az, hogy időmből kitelik, hogy elmenjek a piacra és körbenézzem miket is kaphatok, másrészt van egy hangulata a piacozásnak, amit szeretek. Viszont abban biztos vagyok, ha úgy jön ki a lépés, hogy nem tudok piacra menni, akkor mindenképpen rendelni fogok, mert tudom, hogy mit kapok.
Ajánlom kipróbálásra, roppant kényelmes és sok időt megspórol az ember.
Minden szerda éjfélig kell leadni a rendelést és pénteken házhoz hozzák!

2 komment · 1 trackback

Címkék: ajánló gasztronómia zöldsége

A bejegyzés trackback címe:

https://pisztacia.blog.hu/api/trackback/id/tr475110211

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.05. 11:26:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bartush 2013.03.03. 08:32:52

Biztosan kényelmes, és a házhozszállítás nem drága, de az áru igen. Összehasonlítva a közeli piac áraival, biztosan nem fogok így zöldséget/gyümölcsöt venni.
A cicák nagyon aranyosak.

süti beállítások módosítása