Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.



Friss topikok

  • vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Déryné Bisztró

2011.07.19. 00:56 nikicske

Budára evett a fene reggeli-időben, felkerestem a Déryné bisztrót. Facebookon olvastam, hogy már korán reggel nyitnak, kedvező ajánlataik vannak a bringások számára, így elég szimpatikus lett a hely.
Elég sok reggeli étel közül választhatunk, vannak szendvicsek (marha, grillcsirke, lazac), virsli, angol reggeli, croassont, tojás. Az én választásom egy grillcsirkés szendvics lett, limonádéval és capuccinoval.

Miután leadtam a rendelésem, becsekkoltam a Foursquare-el és megnéztem mások tippjeit a helyre. Sokan kedvelik az angol reggelit és a fröccsöket!
A limonádé zamatos, a cappucino átlagosan finom.

A grillcsirkés szendvics átlagon felüli számomra. Gondoltam majd száraz lesz a csirke és maga szendvics is, de kellemes csalódás ért , szaftos, ízletes a csirke és a szendvics is, tele ruccolával, paradicsommal, a kenyér megkenve vajkrémmel és mégsem elázott. Ha nem lennének ilyen messze tőlem, biztos többször járnék erre, de azért így is fogok még jönni, ezek után kíváncsian várom az ebéd ajánlatukat is. Elvitelre is lehet kérni szendvicset és croassont. Én utóbbiból kértem elvitelre lekvárost. Sajnos nem hosszú útra tervezték: kifolyt a lekvár kicsit, de így is nagyon finom volt. Nekem házi lekvárnak tűnt és helyben készítették el.


Desszertnek kértem még “szokásos” Rákóczi túrost, amit a Baldaszti’s-nál kóstoltam meg először. Dicsérni már nem fogom, kapott elég reklámot tőlem már ez a Rákóczi. J
Nem volt egy olcsó reggeli, viszont annál finomabb és ízletesebb volt!  Néha kirughatunk a hámból, nemde? :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló bisztró

A bejegyzés trackback címe:

https://pisztacia.blog.hu/api/trackback/id/tr133078782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása