Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.



Friss topikok

  • vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Grillezés S01E02

2011.07.11. 22:36 nikicske

Egyik este iszogattunk az erkélyen, majd egyszercsak finom illatok jöttek felénk a levegőben. Szimatolunk ezerrel, mint Kvarg Lipi a sajt után: oh, a kedves szomszed grillezik. Elhatároztuk a barátnőmmel, hogy másnap mi is odapörkölünk nekik! Vettem csirkemellett, bacont, zöldségeket. Egyszerű kis grillezéshez igazából más nem is nagyon kell.

Csirkemellet vastagabb csíkokra vágtam, baconbe göngyöltem, pucoltam Charlotte hagymát, majd feltüzdeltem a baconös csirkét és a hagymát. A gombát megpucoltam, borsoztam és alufóliába tekertem, a zöldségeket felvágtam. A krumplit jól megmostam és alufóliába csavartam.  Már készen is voltam, de azért csináltam még két olajos pácot is. Jó zöldfűszerest, hogy jobban illatozzon (oregano, kakukkfű, rozmaring, olaj) és egy elviekben csipős, borsos pácot. Kétféle borsot, chili szálakat raktam az olajba, de nem csípett, viszont olyan jó illatokat varázsoltunk vele, hogy elkezdtek kiszivárogni a szomszédok is. :) Mi nagyon jól laktunk és a szomszédon is elégtételt vettünk - nahát, mennyi szomszédunk van.

Ti is szoktatok grillezni? Milyen pácokat használtok?

Szólj hozzá!

Címkék: grill főétel

A bejegyzés trackback címe:

https://pisztacia.blog.hu/api/trackback/id/tr233058921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása