Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.

Friss topikok

• vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Stereo Chef

2013.11.26. 08:47 nikicske

Új hely nyílt nem is olyan régen a Bécsi úton, közel a Zazzihoz - emiatt fedeztük fel mi is. A szombat délutáni pisztáciás macaronozásból sétálva felbukkant a Stereo Chef, a kakasos étterem. Egy kakas van a logóban és még valahol máshol is de azt majd a végén.

A hely nekem nagyon tetszik belülről, eredeti. Az étterembe belépve egyből láthatunk mindent: a konyhát, a bár részleget ahol az italok készülnek és még a sarokban egy dj pult is feltűnik. A falakon régi reklámokat vetítenek, mint a Traubisoda:

Az asztalonkon a szalvétagyűrűn is régi mondások vannak:

Engem lekenyereztek, így jutottunk el már kétszer is el. Na de önmagában ez még kevés lenne, az ételek sem rosszak, sőt! :)

Először csak egy betűtésztás paradicsomlevesre és egy túróscsuszára tértünk be, na meg egy-egy desszertre. A paradicsomleves sűrű, nagyon kellemes ízű volt, a csuszát Roland választotta, nagyon guszta volt, nagy lebbencs tésztával, nem spórolva ki a túrót és az adagok sem aprók.

A desszertnél a madártej, ami “Úszó szigetként” szerepel az étlapon nagyon jól szerepelt, de az én túrógombócom már nem annyira: picit sok volt benne a dara és igen kemény lett. Két falatnál többet nem is lehetett enni belőle, annyira nehéz volt.  Végül ittam egy latte-t - ami mindent vitt az a szervírozása volt:

Hétfőn ebédet is fogyasztottuk, ugyanis paradicsomos káposzta volt! Három fogás és egy ajándék limonádé 1290 Ft, szerintem ez nagyon jó ajánlat, ennek ellenére csak páran voltak mikor megérkeztünk, igaz, már ebédidő végén jártunk.

Választottunk egy tormás, túrós sonkatekercset, egy paradicsomos káposztát fasírttal és egy pulykaragut zöldséggel és rizzsel, desszertnek piskótatekercset.

Az ételek érkezése nagyon rendben volt, minden időben, az ajándék limonádé is ízletes volt. Az előétel a tormás, túrós sonkatekercs nagyon jó volt, igazi kis klasszikus és ha már klasszikus: hatalmas adag. Egy ebéd menü előételeként.

A második fogások  közül a paradicsomos káposztám fasírttal picit sósra sikeredett de a pulykaragu nagyon finom volt. A  klasszikus vonal tovább nyúlt a desszertre is hiszen a piskótatekercs a baracklekvárral fantasztikus volt, mellette vaníliás madártej. A desszert után egyből el is felejtettem a sós paradicsomkáposztát. :)

Mi még vissza fogunk menni, jót ettünk összeségében. A végén mikor a számlát kértünk kaptunk két kakasos nyalókát.

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló étel étterem főétel desszert

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.