Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.



Friss topikok

  • vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Budai Gourmet - Második nap

2011.06.04. 21:43 nikicske

Délutánra érkeztünk, hogy biztosan legyen mindenhol minden fínomság. Gyorsan a Dinig Guidera siettünk, hogy Mautner Zsófiával dedikáltassam a Chili&Vanilia szakácskönyvemet. Elötte még azért a Baldaszti’s-nál ittam egy bazsalikumos szörpöt, hűsítő volt, 2 citromgerezdel.
Mautner Zsófia meglepetésemre tudta ki vagyok, mikor mondtam a blog nevét. (O_O) Innentől lett nagyon jó a napom! :)  Kaptunk ajánlást, hogy mit keressünk fel, ezúton is köszönöm!

Első utam a Costeshez vezett, méghozzá a pisztácia mousse - konfitált cseresznye - fehér csokoládé habért. Nomen est omen. Külön-külön kóstolva és egyben is tökéletes ízharmónia. Kár, hogy volt egy mag a cserenyében. Ettől, így, önmagában még nem láttam Michelin csillagokat a szemem előtt, de nem is volt egy komplett gourmet menü. 

A párom a Tigris Éttermet választotta és a mák mousse eperhabbal desszertet kóstolta meg. Annak ellenére, hogy ő -számomra teljesen érthetetlen módon- nem fogyaszt feldolgozott gyümölcsöt, elégedetten hümmögött a fogásra.

 

 Ismét betértem a Rosenstein étteremhez, tegnap nem volt ugyanis kapros nyári liba töltött káposzta, ma pótoltam. Kellemesen kapros a káposzta, a friss kovászos kenyérrel tökéletes íz, a szaftos tunkolós. A díszítés, igaz, nem bírt volna el több tejfölt, de én igen. Mindkét nap remekeltek, ajánlom mindenkinek! A tulaj szimpatikus és minden vendégre odafigyelt!

 

Ma kint volt a Bock Bisztró is és a múltkori fínom lecsó után felkerestük őket, ismét. Páromnak választottam egy rántott véreshurkát meleg káposztasalátában. Baconos káposzta volt mellé köretnek, én csak azt kóstoltam, sajnos a véres hurkát nem szeretem. A káposzta az szuper volt, majdnem beillett egy főételnek. Párom, aki vidéki léte alatt megélt pár autentikus disznótort, itt még a mák moussénál is erőteljesebb hümmögést hallatott.

Bírós Lajos látszólag egész délután jókedvében volt, egy kép erejéig velem is összeölelkezett. :)

A fesztivál második meglepetése számomra az volt, mikor a Bock Bisztró konyhafőnöke -Varjú Viktor- megismert, örömteli pillanat az ilyen! :)
A mai nap vége felé még két helyet kerestünk fel, az Anyukám Mondta étteremet (Chili&Vanília ajánlás mindkét hely) és a Gelateria Fragola kézműves olasz fagyizót. Itt nyilván a pisztácia fagylalt kihagyhatatlan volt. Ízre, azt hiszem, erőteljes versenyben van a Vári cukrászdával. (Párom szerint az párját ritkítja.)

Anyukám Mondta focacciája, sonkával és édes mini paradicsommal, burratával a legjobb választás volt így a végén. A burettát eddig nem kóstoltam, de nagyon ízletes volt. Még akarom érzés és  ha kell Encsig megyek érte!

 

További képek itt.

Szólj hozzá!

Címkék: fesztivál bock desszert gasztrofeszt

A bejegyzés trackback címe:

https://pisztacia.blog.hu/api/trackback/id/tr442957612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása