Már 2007 óta főzők, lassan a hobbyból munka lett. Ma már csak a gasztronómia teszi ki a mindennapjaimat. Új és régi éttermeket keresek fel, főzők, piacra és gasztro rendezvényekre járok és persze tanulok, tanulok az interneten más bloggerektől, néha főzőiskolákban és néha éttermek séfjeitől.



Friss topikok

  • vagodeszka: A körítés remek, tényleg hangulatos, igényes a hely, de sajnos az étkek nem mindig stimmelnek. Vis... (2014.06.23. 10:25) Központban a Központ Bisztró
  • tundrazuzmo (törölt): @Fecooka: Igazad van, tényleg pazarlás. Mi is a kanalas módszert részesítjük előnyben, mert már tú... (2013.07.01. 23:27) Nespresso variációk
  • Csokonai Vitéz Műhely: Imádom a kajafesztiválokat. Sajt, BBQ, pite, seafood...egyszerűen imádom. Csak végigmegy az ember ... (2013.06.03. 09:24) Gourmet fesztivál legjobbjai - ezt ne hagyd ki!
  • szilvi1960: brokkoli nálunk minden mennyiségben jöhet (2013.05.30. 13:07) Brokkoli krémleves
  • nikicske: Köszönöm!:) (2013.05.17. 12:53) Blog Születésnap!

Címkék

Bock Bisztró

2011.05.30. 17:26 nikicske

Bíró Lajos nagy-nagy kedvencem, még a Mesterszakács című műsorból. Nem rég jelent meg saját receptkönyve, “Sok vagyok” címmel. (Megvásárolható az étteremben, dedikálva.) Elég korán mentem ebédelni, nem reggeliztem, már nem bírtam várni. Csak páran voltak mikor megérkeztem. Körbenéztem ki mit eszik és láss csodát, piros lábas szinte minden asztalnál! Kellemes hangulatú a hely, a heti kínálat a pultnál táblára van felírva, a falakon képek és oklevelek sorakoznak és két hatalmas fakanál. Tetszik a hely, főleg amiatt, hogy nem csak turisták vannak, hanem a környéken dolgozók is ide szaladnak át ebédelni.
Előre megfontolt szándékkal kóstoltam meg a kolbászos lecsót piros lábasban. Igaz, lecsó-szakértő nem vagyok, csak kis lurkó koromtól fogva imádom a lecsót. Tojásos, kolbászos, virslis, kaliforniaipaprikás, cukkinis!
Míg vártam a piros lábasomat, érkezik egy kis mangalica zsír pörccel és friss kenyérrel, mellé lilahagyma és igazán jó csípős paprika külön tányéron. Igazi retro hangulatom támadt, amikor megláttam a zománcos kenyértartót. Ennek a zsírosdeszkának, csipőspaprikával, hagymával,  nem lehet ellenállni!

Érkeznek közben az emberek ebédelni és valahogy mindenki a kolbászos lecsót favorizálja, nagyon jó híre van. A kiszolgálás figyelmes és roppant gyors volt. Egyszercsak jön az én piros lábasom és igen, az ízek is retro ízek, a kolbász nem egészben, hanem apró darabokban beleszelve, a paprika nagyobb darabokban, nekem enyhén sós, de még jó. Gyermekkori emlékek jöttek elő, mikor még a nagymamám csinálta a lecsót. Külön pozitívum a nagyon friss nagyon puha kenyér.

 

Desszertnek egy epertriológiát kostóltam meg, mely 3 részből állt: krém brülé, bazsalikumos eper és eperhab. A brülé nagyon finom volt, kár hogy nem volt belőle több. A bazsalikumos eper számomra furcsa volt, próbáltam keresni a bazsalikum ízt, de nem jött elő. Az eperhab könnyed, légies, nem tömény.

 

Nagyon ízletes volt minden, a kiszolgálás csillagos ötös. Először jártam itt és nem utoljára! Szívesen megismerkednek Bíró Lajossal és tanulnék tőle egy két fortélyt. Legközelebb a Budapest bélszínt fogom megkóstólni, abban igazi szakértő vagyok! :)

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló bock bíró lajos eper lecsó bisztró

A bejegyzés trackback címe:

https://pisztacia.blog.hu/api/trackback/id/tr342943835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása